Νο.1 Βάλτε σωστές προτεραιότητες!

Έχοντας καταλήξει 100% στο τι είναι αυτό που χρειάζεστε πραγματικά ή έστω τι είναι αυτό που δεν χρειάζεστε έτσι ώστε δια της αφαιρετικής να περιορίσετε τις επιλογές σας για διευκολυνθεί η τελική επιλογή, είναι μία στρατηγική που αποδίδει.

 

Ορίστε την ανάγκη σας, με όσο το δυνατόν περισσότερη σαφήνεια δίνοντας απαντήσεις, στις εξής ερωτήσεις:Castanea Series upright freezers CBP172

• Για ποια χρήση θέλω το ψυγείο;
• Πόσα χρήματα έχω να διαθέσω και πόσο μπορώ να τα υπερβώ;
• Ποια χαρακτηριστικά είναι απολύτως απαραίτητα, ποια όχι τόσο και ποια καθόλου;
• Τι περιορισμοί νομικής φύσεως υπάρχουν;
• Τι περιορισμοί υγιεινής και ασφάλειας υπάρχουν;
• Πως θα διαχειριστώ την συντήρησή του;

Όταν ένας άνθρωπος μπαίνει σε διαδικασία αγοράς, κάποιες φορές, αν όχι όλες, νιώθει διχασμένος ανάμεσα σε αυτό που «θέλει» και σε αυτό που πραγματικά «χρειάζεται».

Εστιάστε στην πραγματική ανάγκη της επιχείρησής σας και όχι σε αυτό που θέλει να σας πουλήσει το marketing της κάθε εταιρείας!

Το Marketing είναι κάτι κακό; Φυσικά και όχι! Είναι ένα «εργαλείο» όπως τα άλλα. Απλά κάποιες φορές, η χρήση του αντί να ικανοποιεί ανάγκες, δημιουργεί πλασματικές.

Προσωπικά βρίσκω αυτή την τακτική, παραβιαστική και ανούσια. Πιστεύω, ότι ο δρόμος για να πειστεί ο αγοραστής, περνά αποκλειστικά και μόνο μέσα από τη συνειδητοποίηση της πραγματικής ανάγκης. Αυτή και μόνο αυτή η στρατηγική μπορεί να δημιουργήσει μία υγιή σχέση πελάτη-προμηθευτή η οποία θα έχει όλες τις προϋποθέσεις να εξελιχθεί σε μακροχρόνια. Ο ρόλος του σύγχρονου Marketing είναι να προφυλάξει τον πελάτη του και να τον βοηθήσει να αναγνωρίσει και να περιγράψει σωστά την πραγματική του ανάγκη.

Οι εταιρείες οφείλουν να χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες οι οποίες δεν ολοκληρώνονται σε μια πώληση.

Νο.2 Καλύψτε τα νώτα της επιχείρησής σας!

Ικανοποιήστε πρώτα τις ελάχιστες απαιτήσεις που είναι αυτές της ασφάλειας και της νομιμότητας και στη συνέχεια προχωρήστε σε εκείνες με την αμέσως μικρότερη σπουδαιότητα. Ξεκινήστε προστατεύοντας την τσέπη σας από πρόστιμα. Αν για παράδειγμα ο νόμος απαιτεί τα επαγγελματικά ψυγεία να έχουν απαραίτητα πιστοποίηση ενεργειακής κλάσης, ξεκινήστε από αυτό ως βάση.

Ναι, ο κρατικός μηχανισμός δεν είναι και ο πιο άμεσος στις αντιδράσεις, αλλά μην είστε ο πρώτος που θα πληγεί όταν αποφασίσει να κινηθεί. Τότε θα σκέφτεστε «στερνή μου γνώση ας σε είχα πρώτα». Υπάρχουν πολλοί και πιο αποτελεσματικοί τρόποι να επενδυθούν τα χρήματά σας, από ένα πρόστιμο.

Νο.3 Το φθηνό τελικά αποδεικνύεται ακριβό στην πράξη!

Κάντε ενδελεχή έρευνα αγοράς με όσο περισσότερες επιλογές γίνεται. Προσοχή, η έρευνα να είναι ανάμεσα σε ίδια ή παρόμοια προϊόντα, συνδυάζοντας την τιμή με αυτό που προσφέρει. Η τιμή από μόνη της δεν λέει τίποτα απολύτως, ίσα ίσα που συνήθως είναι παραπλανητική.

Εάν για παράδειγμα προτιμώντας ένα ψυγείο με γυάλινη πόρτα από ένα με ανοξείδωτη πόρτα, πετύχετε την καλύτερη οργάνωση της κουζίνας σας όπως περιγράφεται εδώ, τότε λίγα χρήματα παραπάνω είναι επένδυση και θα φέρουν μεγάλη αξία πίσω. Ακόμη με ένα οργανωμένο ψυγείο που δεν ανοιγοκλείνει πολλές φορές και για πολλή ώρα, κάνει οικονομία και ζορίζει λιγότερο τον κινητήρα! Τι σημαίνει αυτό; Λιγότερα χρήματα και ένα ψυγείο που θα κρατήσει για πολύ καιρό!

Σε αντίθεση, ένα μεταχειρισμένο ψυγείο ή ένα φθηνό και κακής ποιότητας ίσως να φαντάζει δελεαστικό στην αρχή, αλλά στη συνέχεια, τις περισσότερες φορές, αυτό αλλάζει και καταλήγει να κοστίζει πολύ περισσότερο από ένα καλή ποιότητας αλλά με υψηλότερη αρχικά τιμή. Όπως θα περιγράψουμε σε επόμενο άρθρο, τα μεταχειρισμένα ψυγεία έχουν «άγνωστα» χιλιόμετρα!

Σκεφτείτε το λογικά, όσο πιο πολύ κατεβαίνει η τιμή, κάτι θα αφαιρείται από το προϊόν και αυτό συνήθως δεν είναι το κέρδος όπως ακούγεται τελευταία… είναι η ποιότητα. Πριν λοιπόν επιλέξετε κάτι φθηνό σκεφτείτε ξανά, τι συμβιβασμό κάνετε… είναι φθηνό ή οικονομικό? Εδώ επιλέγουμε ανάμεσα στο μια φορά και πολλά από το πολλές φορές και λίγα!

Νο.4 Δώστε προσοχή σε χαρακτηριστικά που δεν εμφανή εύκολα αλλά κάνουν τη διαφορά.

Αυτά κάνουν σημαντική διαφορά είτε στη λειτουργία ενός ψυγείου, είτε στη διάρκεια της ζωής του και το κάνουν αθόρυβα. Με τον όρο έξυπνα δεν αναφέρομαι στα διάφορα τεχνολογικά gadgets, όπως έχει επικρατήσει τα τελευταία χρόνια, αλλά σε χαρακτηριστικά που αυξάνουν τον χρόνο ζωής ενός ψυγείου, αλλά δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστικά για να προβληθούν έντονα και μένουν στα ψιλά γράμματα των προωθητικών ενεργειών καθώς λίγοι πραγματικά κατανοούν την αξία τους.

Τι είναι πιο ουσιώδες σε ένα ψυγείο, μία μεγάλη & εντυπωσιακή touch οθόνη θερμοστάτη ή ένας προστατευμένος εξατμιστής? Ενδιαφέρουσα συνειδητοποίηση!

Ζητήστε από τον άνθρωπο που σας εξυπηρετεί, να σας πει αν το ψυγείο έχει κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά που το κάνουν πιο λειτουργικό. Αν για παράδειγμα ο εξατμιστής του είναι προστατευμένος έναντι της διάβρωσης, αν οι πόρτες έχουν αυτόματο μηχανισμό επαναφοράς, αν οι γυάλινες πόρτες των καταψύξεων έχουν αντιθαμβωτικές μεμβράνες και πολλά άλλα.

Νο.5 Εμπιστευτείτε τους επαγγελματίες, αυτοί γνωρίζουν καλύτερα.

Απευθυνθείτε, όπου είναι δυνατόν, και στους κατασκευαστές για πληροφόρηση σχετικά με τα προϊόντα τους, άσχετα αν δεν μπορείτε να αγοράσετε απευθείας από αυτούς το προϊόν.

Μαζέψτε πληροφορίες από όσο το δυνατόν περισσότερες και διαφορετικές μεταξύ τους πηγές, για να φτιάξετε την πληρέστερη άποψη για το ψυγείο που σας ενδιαφέρει.

Όλοι εμείς που τα κατασκευάζουμε, γνωρίζουμε καλύτερα από τον καθένα, μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια. Διαβάστε το περιεχόμενο που δημιουργούμε και ανατρέξτε στο Blog που όλοι οφείλουμε να έχουμε. Αν υπάρχει πραγματική γνώση θα τη βρείτε εκεί! Και ποτέ μη φοβάστε να ρωτάτε! Ο σωστός επαγγελματίας οφείλει να διαθέτει τόσο την υπομονή όσο και τη γνώση για εσάς!

Διαφορετικές πληροφορίες θα πάρετε από έναν έμπορο, διαφορετικές πληροφορίες από έναν κατασκευαστή. Ο δεύτερος γνωρίζει συνήθως το προϊόν του εις βάθος και με κάθε λεπτομέρεια, ενώ ο πρώτος συνήθως ειδικεύεται στον συνολικό σχεδιασμό ενός χώρου μαζικής εστίασης και γνωρίζει το ψυγείο ως μέρος ενός λειτουργικού συνόλου.

Πως μπορείτε να προφυλαχθείτε;

Ενημερωθείτε και ρωτήστε τους επαγγελματίες του χώρου! Ρωτήστε ακόμα και εμπόρους που δεν το εμπορεύονται ή και τον ανταγωνισμό!

No.6 Προστατεύοντας το περιβάλλον, προστατεύουμε τον εμάς.

Η τάση τα τελευταία χρόνια είναι, ευτυχώς, τα ψυγεία να γίνονται όλο και πιο φιλικά προς το περιβάλλον. Αυτό είναι ότι καλύτερο για το πλανήτη, για αυτή τη γενιά αλλά και για τις επόμενες.

Αν είστε από αυτούς που δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία, καλύτερα να το ξανασκεφτείτε διότι αυτές οι τεχνολογίες ή/και τα πιστοποιητικά που απαιτούνται, όπως πχ η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών, μπορεί να κρύβουν οικονομικά οφέλη για εσάς και μαζί με αυτά να κάνετε καλό και στο περιβάλλον, έστω και αν δεν είναι προτεραιότητα, προσφέροντας στην κοινωνία και στις επόμενες γενιές μία ευκαιρία για έναν καθαρό περιβάλλον.

Εκτός όμως από τα άμεσα οφέλη, σκεφτείτε ότι όλο και περισσότεροι συμπολίτες και υποψήφιοι πελάτες σας, επιλέγουν που θα δώσουν τα χρήματά τους σύμφωνα με τη στάση της κάθε εταιρείας προς το περιβάλλον και τις επόμενες γενιές.

Bonus: Το κατάλληλο ψυγείο είναι εκείνο που ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες!

Ο παράγοντας οικονομία, ο άγνωστος Χ ! Πολυσυζητημένο θέμα και πάντοτε επίκαιρο, αλλά συνήθως προσεγγίζεται επιδερμικά. Μου θυμίζει το γνωστό comic που λέει:

Πόσοι επιθυμούν την αλλαγή? Όλα τα χέρια επάνω!
Πόσοι επιθυμούν να αλλάξουν? Ελάχιστα χέρια επάνω…

 1

Οικονομία σημαίνει παραγωγή αξίας και ως τέτοια χρειάζεται έναν ικανό αριθμό πεποιθήσεων και συμπεριφορών για να πάρει σάρκα και οστά με την μορφή χρημάτων στην τσέπη και να εδραιωθεί.
Η οικονομία εξαρτάται κυρίως από την κουλτούρα εξοικονόμησης που υπάρχει στην ομάδα, αλλά το ελάχιστο δυνατόν που μπορεί να επιτευχθεί είναι τουλάχιστον τα ψυγεία σας, να είναι πιστοποιημένα για την Ενεργειακή τους Κλάση.

Από εκεί και πέρα, στις διαφορετικές κλάσεις που υπάρχουν, η καλύτερη κλάση δεν σημαίνει απαραίτητα καλύτερη κατανάλωση στην πράξη, καθώς όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, η οικονομία είναι υπόθεση όλων. Η πραγματικότητα είναι κάπου στη μέση.


Άρα δεν είναι μόνο φθηνό ψυγείο, δεν είναι μόνο ένα ψυγείο με χαμηλή απόδοση, δεν είναι μόνο η φθηνή μονάδα ενέργειας, δεν είναι μόνο οι εσωτερικές διαδικασίες σε μία επιχείρηση που θα επιτύχουν το κατάλληλο αποτέλεσμα.

Είναι όλα αυτά μαζί που θα δημιουργήσουν και θα εδραιώσουν την αξία της οικονομίας σε μία επιχείρηση μαζικής εστίασης και θα φέρουν περισσότερα κέρδη στο ταμείο της. Είναι ο ιδανικός εξοπλισμός που θα ταιριάξει στις δικές σας ανάγκες όπως ο κάθε συνεργάτης σας. Είναι ο σύμμαχος σας που θέλετε να έχει τα καλύτερα δυνατά χαρακτηριστικά για να πετύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα!
Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Ξεκινώντας από μία καλή βάση η συνέχεια είναι πιο απλή!

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας!
Παναγιώτης Μπαρμπαρήγος
CEO
INOMAK Refrigerators

0
0
0
s2smodern

footer logo

Ρούσβελτ 8, Περιστέρι
Τ.Κ. 12134, Ελλάδα
Τηλ / Φαξ : +30.210 5715881
email: info@seeme.com.gr

electrocycle logo 0

sete logo gr

facebook