
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
Οι Κρίσεις είναι απρόβλεπτα γεγονότα τα οποία δημιουργούν ανεπιθύμητα αποτελέσματα.
Κάθε κρίση έχει την δύναμη να προκαλέσει ξαφνική και σοβαρή ζημιά στο προσωπικό, στην φήμη, ή στην παραγωγή της εταιρείας. Μία επιχείρηση μπορεί να βρεθεί πολλές φορές σε κατάσταση “κρίσης”, η οποία μπορεί να είναι μικρή ή μεγάλη, που να αφορά το εσωτερικό περιβάλλον της εταιρείας ή το εξωτερικό. Από οικονομικές (εσωτερικές ή εξωτερικές), στις υγειονομικές (covid-19) έως φυσικές καταστροφές και αλλαγές στο άμεσο κοινωνικό περιβάλλον (αλλαγή εμπορικής κίνησης, κρίσεις αντιμετωπίζουμε
συνέχεια. Σημασία έχει η κατάλληλη διαχείρισής της μέσα από συγκεκριμένες διαδικασίες. Η στρατηγική που θα ακολουθήσετε κρίνει την βιωσιμότητα της επιχείρησης σας.
Σε αυτό το σεμινάριο μαθαίνουμε τον τρόπο διαχείρισης κρίσεων και αποκτούμε βασικές δεξιότητες που απαιτούνται από τους εμπλεκόμενους προκειμένου να διαχειριστούμε τον όποιο κίνδυνο απειλεί την επιχείρηση!
Αναλυτικά:
Τρόποι επικοινωνίας
• με ποιά μέσα επικοινωνείτε εκ νέου με πελάτες ¬- προμηθευτές –
εργαζόμενους
• πως αξιοποιείτε κάθε “εργαλείο” επικοινωνίας
Ενέργειες
• ποιές ενέργειες – δράσεις – δραστηριότητες θα πρέπει να
περιλαμβάνει η νέα σας καμπάνια
• σχεδιασμός μίας νέας στρατηγικής επικοινωνίας
Στρατηγική δομή
• ποιό είναι το περιεχόμενο της επικοινωνίας σας
• ποιά μηνύματα αποστέλλετε
Επανεκκίνηση
• πως να τονώσετε την ταυτότητα σας
• νέα μηνύματα – φρεσκάρισμα εικόνας
• επανατοποθέτηση στις αγορές σας
Δήλωση συμμετοχής:
Εισηγητής: Γιώργος Παπατριανταφύλλου, Επικοινωνιολόγος
Ημέρα διεξαγωγής:08/12/2022
Ώρα: 18:30-21:00
Τόπος: στην αίθουσα του Συνδέσμου, Λένορμαν 75, 3ος όροφ
