
Ομιλία με θέμα “Waste Management στην Εστίαση” στην Έκθεση HORECA 2022
Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη η εκδήλωση ομιλίας, που διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Εξοπλισμού Μαζικής Εστίασης (ΣΕΕΜΕ), με θέμα «Waste Management στην Εστίαση», ένα μείζον ζήτημα, το οποίο θα απασχολήσει σοβαρά τον κλάδο της Εστίασης στο άμεσο μέλλον. Η ομιλία, την οποία παρακολούθησε πλήθος κόσμου, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο διεξαγωγής της Έκθεσης HORECA στις 12/02, στο Gastronomy Forum, με συντονιστές και συνδιοργανωτές όλων των παρουσιάσεων τα μέλη της Λέσχης Αρχιμαγείρων Ελλάδος. Συντονίστρια και κεντρική παρουσιάστρια της ομιλίας ήταν η κ. Λίλα Καραποστόλη, ιδιοκτήτρια της εταιρίας «Μαθήματα Μαγειρικής» και restaurant consultant και ομιλητές οι κύριοι: Αλέξανδρος Θεοδωρίδης -Συνιδρυτής και Διαχειριστής του «ΜΠΟΡΟΥΜΕ», Νίκος Σαγρής- Ιδιοκτήτης καταστημάτων Εστίασης και Χρήστος Σοκόλης-Food Business consultant και Επιχειρηματίας Καταστημάτων Εστίασης, οι οποίοι έδωσαν σημαντικές και στοχευμένες διευκρινίσεις και πληροφορίες πάνω στο σημαντικό αυτό ζήτημα.